Bra att veta

INFORMATION ANGÅENDE VÅRA NUVARANDE RUTINER:

Smittsäkerhet:
-Vi är vaccinerade, men använder munskydd om Du vill.
– Om Du vill ha munskydd erbjuder vi detta.
– Vi stannar hemma vid minsta sjukdomstecken, samt tar endast emot fullt friska kunder.

Avstånd:
– Vi håller avstånd när vi jobbar

Hygien:
– Vi uppmanar kunder att tvätta händerna samt använda handsprit, som vi tillhandahåller.
Gäller även oss i personalen.
– Vi spritar verktyg och arbetsplatser mellan varje kund, samt allmänna utrymmen regelbundet
– Vi använder endast rena kappor och handdukar på alla.

Ren luft:
Vi har en luftrenare som renar luften på små partiklar och hoppas att detta ska ge en bättre upplevelse.

 

VI VÄRNAR OM MILJÖN

Vi jobbar med Avedas produkter och deras hårfärg som har upptill 98% naturligt innehåll. De innehåller inga farliga gifter och är uppbyggda av hållbart odlade ingredienser.

Vi sopsorterar allt avfall.

 

PRESENTKORT
Vi säljer även presentkort på valfri behandling eller belopp.

Perfekta presenten som gör vem som helst glad och snyggare!!

 

AVBOKNING/DEBITERING

Om du vill avboka din tid, tänk på att göra det i god tid. Görs avbokning samma dag eller om du uteblir kan du bli debiterad med upp till 70 %. (OBS under denna Corona-tid debiter vi inte vid sena avbok som gäller sjukdom, men vi ser gärna att du hör av dig så snart du vet att du inte kan komma)

Vi ser helst att du avbokar senast 48 timmar före bokad tid, och om du ska avboka eller omboka, kan du göra det själv via hemsidan fram till 24 timmar innan bokad tid. Detta gör det via länken längst ner i mailet med din bokningsbekräftelse. (kräver att vi har din mail inlagd såklart)
Vi är tacksamma om det sker tidigare än så, eftersom alla avbokningar kan innebära förlust för oss om vi inte får in en ny kund med kort varsel.
För att hjälpa dig att komma ihåg din tid får du påminnelse både via mail och sms.

 

TA MED BARN VID BEHANDLING

Om du behöver ta med ditt barn vid ditt besök vill vi att du meddelar oss innan. Speciellt om barnet är litet och kan kräva din uppmärksamhet. Det kan göra att behandlingen tar extra tid, och då är det viktigt att vi vet det. Det kan bli så att det kostar något mer, eftersom våra priser baseras bl.a på tid.
Om du inte meddelat oss innan kan det bli så att vi inte hinner göra allt som du bokat, om tiden inte räcker till.